Sa-ti fie bine, copilul meu, oriunde vei fi!

Când te-am născut,m-am abonat la viitor.
Necondiţionat.

Când te-am atins,
am renăscut.Când m-ai privit,
Dumnezeu mi-a fost mai aproape
ca oricând.
Când mi-ai zâmbit,
întregul universmi s-a cuibărit în inimă.
Când m-ai strigat,
toată muzica lumiia încăput în două silabe.
Când ai păşit,
ţi-am potrivit zâmbete pe căraresă ţii drumul drept.
Uneori, noaptea,
îţi torn lacrimi la rădăcini,
să-ţi potolesc setea.

Când stau în genunchi,
cer doat atât:
“Să-ţi fie bine, copilul meu,
oriunde vei fi. 
Mereu!”

de: Adela Onete

Un comentariu:

  1. stiai ca un element important in discplinarea copilului este sa-ti cunosti copilul. Poate ca este hipersensibil sau hiperactiv, sau suparacios. E nevoie sa-i cunosti limitele, sa-i intelegi nevoile. Trebuie sa pui nevoile lui pe primul loc si nu nevoia ta de a scapa de “rusine” daca cel mic face o criza in public. Copilul tau nu este adversarul tau. Copilul tau are nevoie de tine. Poarta-te cu copilul tau, asa cum vrei ca altii sa se poarte cu tine. Esti adult, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-ti impui vointa prin forta.

    RăspundeţiȘtergere