Pentru mama mea draga

Mama, poate de multe ori am fost prea mandra... prea egoista... prea ocupata sa te inteleg... sa inteleg tot ce faci pentru mine... sa inteleg ca fiecare gest, fiecare vorba, fiecare fapta, mi le-ai oferit cu cea mai mare dragoste... poate de prea multe ori am fost prea mandra sa iti zic un "multumesc", un "te iubesc"...

Am vrut sa cred ca am crescut... Dar acum stiu... Niciodata nu voi fi prea mare pentru tine... 
Niciodata nu voi inceta sa fiu "fetita mamei"... 
Acum stiu... 
Tu esti cea care m-a iubit neconditionat... 
Tu esti cea care nu a ezitat nici o clipa sa se sacrifice pentru mine... pentru fericirea mea... 
Tu esti cea care mi-a oferit totul...
Tu esti cea care are puteri magice: imi poti alunga toate problemele cu o singura mangaiere...
Tu ma poti proteja...
Tu ma cunosti mai bine ca oricine...
Multumesc, mama...
Multumesc pentru toate bucuriile...
Multumesc ca mi-ai oferit cel mai frumos dar...
Multumesc ca m-ai purtat in pantece 9 luni, cu emotie, cu teama, si totusi...cu atata iubire... ca mai apoi sa ma pregatesti pentru viata... sa imi indrumi pasii... sa fii acolo sa ma ridici de fiecare data cand am cazut... Sper doar, sa vina ziua in care voi reusi sa te fac mandra de mine..
Te iubesc... si iti multumesc ca existi!...

Daca ti-a placut  postarea, da click pe "IMI PLACE" pentru a o citi si altii.


Cititi si: Scrisoarea unui bebelus catre mama sa


Scrisoare pentru mama mea