Dor de tata

Cand sunt copiii nostri mici 
Noi pentru ei suntem TATICI
Ce gingas e, si suna bine,
-TATICULE, mi-e dor de tine...


Dar anii trec si deodata
Nu mai esti TATIC, acum esti TATA
Dar si asa tot suna bine,
-TATA, imi este dor de tine...

Dar cresc, nu le mai esti pe plac
Din TATA, tu devii BABAC
Si vorba suna trist si gol,
-BABACULE, mai da-mi un pol... 

Dar viata e un foc de paie 
Si vrei nu vrei, ajungi TATAIE 
Iar vorba ta, in ras e luata,
-TATAIE, ia mai las-o balta... 

Si-n anii care-ti mai raman 
Te vor numi doar AL BATRAN 
Si vorba lor te nauceste,
-BATRANE, ce-ti mai trebuieste ? 

"Copile, tu sa ai stiinta 
Am fost un tata cu credinta 
Si din putin, de-a fost sa fie 
Eu am rabdat, si ti-am dat tie 
Dar fa-mi, te rog, o bucurie 
La cimitir, de vii la mine 
Sa-mi zici ca in copilarie 
TATICULE, mi-e dor de tine..."

Daca ti-a placut, da click pe "IMI PLACE" pentru a o citi si altii. 

Cititi si: Tati e gelos pe bebe - Afla cum tratezi aceasta problema