Iti multumesc ca esti mama mea!

Fiecare om are, in viata, o persoana a carei importanta ei valoare este incontestabila si de neuitat si, cu siguranta, unicul cuvant care se rezuma spre acea persoana este simplu spus: MAMA.
Pentru ca mama e unica, pentru ca mama e acolo (indiferent ca e cu sufletul sau cu trupul), e acolo langa tine, cu o vorba buna, e prietena ta cea mai buna, iti e profesorul vietii, iti e tot… Si iti dai seama de acest lucru poate greu…

Pentru că o apreciezi ca mama, ii dai respectul cuvenit, insa cand familia intra in impas, cand toti prietenii si alte rude se retrag din jurul tau, din toata puterea ei, mama stie sa isi adune tot ce e mai bun din ea, sa iti coloreze gandurile si apasarile, chiar daca inauntrul sufletului ei probabil se zbat furtuni de ganduri si probleme.

Cand scriu aceste randuri, ma gandesc cu palpitatii la toate momentele mele cu, si langa mama, ma gandesc si o simt aici, si o apreciez pentru ca e mai mult decat mama...

Pentru ca e cel mai bun psiholog în momentele de impas ale familiei si încearca să fie tare chiar dacă adesea ii surprind ochii umflati si rosii de plans

Pentru ca e puternica si organizata, sa se imparta pentru toata lumea, dar din pacate nu si pentru ea…

Pentru ca e gospodina magica, care si atunci cand masa ramane goala, gaseste o solutie sa faca multumit pe toata lumea…

Pentru ca isi adună cu hotarare puterile sa duca mai departe situatii grele pe spatele ei…

Si, mai mult de atat, pentru ca nu se lasa niciodata doborata de greutati si ii multumeste lui Dumnezeu pentru fiecare zi, rea sau buna, fara sa isi doreasca nimic altceva mai mult decat sanatate…
Cand vine vorba de mama mea, cu emotii si sinceritate spun oricarei persoane ca o iubesc, ca ii multumesc ca este invatatorul vietii mele, ca ii sarut mana pentru puterea ei de a fi mama mea…
Imi doresc pentru ea, sa ii dea Dumnezeu ani multi, sa pot sa ii rasplatesc eforturile…

Imi doresc sa pot sa fac o minune si sa aiba linistea ei interioara, pe care o simteam cand eram copila (pentru ca acum, în ciuda mastii ei de om puternic, o simt agitata si nelinistita că nu poate face mai mult decat isi propune)…

Imi doresc sa radieze din interior a liniste si pace…

Si imi doresc si pentru toti ceilalti copii, care au mamele inca langa ei, sa le aprecieze la adevarata lor valoare, sa le dedice măcar un sfert din timpul lor, pentru ca niciodata nu e prea tarziu sa înveti de la mama sa fii OM, pentru ca e singurul multumesc facut indirect, de care ele au nevoie si prin care primesc putere…

Iti multumesc mama, iti multumesc ca esti mama mea!

Daca ti-a placut acest articol, atunci da click pe butonul "Imi place", pentru a-l citi si altii.

Sursa: www.aradon.ro 
 
Cititi si: De ce e copilul dependent de mama?