Maternitatea mi-a transformat toata fiinta

Am fost copil, sunt mama si voi fi poate peste ani si bunica....
Trei ipostaze care fac parte din cursul firesc al vietii...
Nici nu-mi pot imagina viata altfel...

Noi, femeile nu doar dam nastere unui copil, ci insasi identitatii noastre ca mame. Momentul este parca mai putin important, caci un copil, oricand ar veni pe lume, iti umple existenta, te defineste ca om.

Inveti sa iubesti fara limita, sa daruiesti infinit...

Asa simt eu pentru copilul meu si cred ca asa simt majoritatea mamelor. De multe ori ma intreb daca ar trebui sa-mi mai stavilesc din dragostea pe care o revars asupra lui. Dar cum pot comanda eu sufletului sa fie mai "rezervat" cu sentimentele?..

Sunt mama din cap pana in picioare. Nu am cum sa ma ascund. Vorbesc de pruncul meu in tot si in toate. Uneori poate prea mult, alteori poate prea putin. El este oricum prezent in tot ceea ce fac. Si nici nu poate fi altfel...

Maternitatea mi-a transformat toata fiinta, asa cum n-as fi visat vreodata...

Sursa: 121.ro