Mama mea draga

Mama mea draga, muntii ninsi imi aduc mereu aminte de tine, la fel ca tie crestetul lor a ajuns atat de sus incat a ramas nins pentru totdeauna, si putini oameni pot ajunge acolo...

Atat de sus te-au inaltat virtutile si dragostea ta netarmuita atat de jos te cufunda durerile batranetii si imi doresc atat de mult ca iubirea noastra, a dragilor tai copii, si a celor multi care iti sunt aproape, sa-ti aduca alinare....

Tu ne-ai ingrijit destul mama draga, acum e randul nostru sa te ocrotim pe tine, odihneste-te si si lasa-ne pe noi sa ne ingrijim de greutatile vietii...

Te iubesc, mama mea draga...

Un comentariu:

  1. Se insenineaza a intomnare duioasa cand ma oglindesc in ochii tai calzi, mama draga. As vrea sa-ti sarut obrajii brazdati de timp... sa-ti daruiesc de ziua ta un stergar tesut din mangaieri, cu care sa-ti sterg toate lacrimile planse de ochii tai si planse in sufletul tau. As vrea sa-ti daruiesc o floare nemuritoare care sa-ti infloreasca zambetul.

    RăspundeţiȘtergere